-
Комп’ютерна графiка
- 1 урок Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Повторення та актуалізація вивченого в 5 класі.
- 2 урок Поняття комп’ютерної графіки.
- 3 урок Векторні зображення в середовищі офісних програм
- 4 урок Векторний графічний редактор
- 5 урок Векторні зображення, їхні властивості.
- 6 урок Формати файлів растрових і векторних зображень.
- 7 урок Багатошарові векторні зображення
- 8 урок Додавання тексту до зображень. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень.
- 9 урок Растрові зображення, їхні властивості.
- 10 урок Створення растрових зображень
- 11 урок Побудова зображення з графічних примітивів.
- 12 урок Обираємо графічний редактор і створюємо зображення
- 13 урок Створення графічних зображень
-
Комп’ютерні презентації
- 14 урок Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій.
- 15 урок Об’єкти презентації та засоби керування її демонстрацією.
- 16 урок Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.
- 17 урок Типи слайдів.
- 18 урок Налаштування показу презентацій.
- 19 урок Гіперпосилання у презентаціях. Ефекти анімації
- 20 урок Рух об’єктів в презентаціях.
- 21 урок Ефекти зміни слайдів.
- 22 урок Планування представлення презентації та виступ перед аудиторією.
-
Алгоритми та програми
- 23 урок Поняття про об’єкт у програмуванні. Тест “Циклічні алгоритми”
- 24 урок Властивості об’єкта.
- 25 урок Створення програмних об’єктів.
- 26 урок Поняття події.
- 27 урок Види подій.
- 28 урок Програмне опрацювання події.
- 29 урок Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі. Тестування “Опрацювання подій у Скретч”
- 30 урок Вкладені алгоритмічні структури повторення
- 31 урок Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
- 32 урок Складні алгоритми
- 33 урок Складання складних алгоритмів
- 34 урок Складання складних алгоритмів
- 35 урок Узагальнення знань з теми «Алгоритми та програми»
29 урок Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі. Тестування “Опрацювання подій у Скретч”
§21 ст 173
Усі спрайти мають свої властивості. Кожна з цих властивостей має своє значення.
В середовищі Скретч, можна змінювати значення властивостей об’єктів.
Типи алгоритмів
Лінійні алгоритми (слідування) — це алгоритмічна структура, яка використовується для подання послідовного набору команд, що виконуються одна за одною.
Розгалуження — алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови. Розрізняють дві форми структури розгалуження: неповне та повне розгалуження.
Структура неповного розгалуження:
Містить послідовність команд, які необхідно виконати, коли записане в умові висловлювання є істинним.
Структура повного розгалуження:
Містить команди, які необхідно виконати залежно від істинності висловлювання, записаного в умові.
Циклічні алгоритми (повторення) — алгоритмічна структура, яка використовується для подання багаторазового виконання набору команд.
Команди циклу з визначеною кількістю повторень будуть повторюватись вказану кількість разів. Цикли з визначеною кількістю повторень називають також циклами з лічильником, оскільки для припинення циклу потрібно рахувати кількість повторень.
Цикл повторення з невідомою кількістю повторень передбачає перевірку деякої умови.
У випадку, коли в алгоритмі кількість повторів заздалегідь не відома, у середовищі Скретч використовують команду Завжди.
Циклічний алгоритм з умовою.В алгоритмах кількість повторень виконання команд, розміщених у тілі циклу, може залежати від істинності висловлювання — умови.
Завдання: Створіть у середовищі Скретч проект використовуючи лінійні алгоритми, циклічні та з розгалуженням.
Посилання на онлайн середовище Скретч
Тестове завдання: