Інформатика 6 клас

Інформатика 6 клас

23 урок Поняття про об’єкт у програмуванні. Тест “Циклічні алгоритми”

Програмний об’єкт.  §17 ст 138

Істоту, явище або предмет, на який звернули увагу або з яким виконують дії, називають об’єктом.

У середовищі складання алгоритмів Скретч є свої об’єкти: виконавець і сцена проекту. Об’єкт-виконавець у середовищі Скретч ще має назву спрайт.

У списку об’єктів, у лівому верхньому куті зображення спрайту, можна отримати список

властивостей цього об’єкта. Для цього треба натиснути:

Для сцени проекту також можна змінити значення властивостей. Замість білого тла сцени можна використати зображення з бібліотеки, редагувати засобами графічного редактора, завантажувати тло з файла чи отримати з камери. Для цього використовують відповідні інструменти:

Тестове завдання:

 

Завдання: Створіть у середовищі Скретч проект, у якому два об’єкти будуть змінювати значення своїх властивостей руху та вигляду, і змінюватиметься тло сцени.

Посилання на онлайн середовище Скретч

 

Залишити коментар