-
Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування.
- 4 урок. Архітектура комп’ютера.
- 5 урок. Пам’ять комп’ютера.
- 7 урок. Класифікація та загальна характеристика програмного забезпечення.
- 8 урок
- 16 урок Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа.
- 17 урок Анімовані зображення як різновид об’єктів мультимедіа.
- 24 урок
- 25 урок
- 27 урок
- 28 урок
- 29 урок Складання програм, що обробляють натискання кнопок
- 30 урок Lazarus: Вставка малюнка з файлу
- 31 урок Lazarus Практична робота
- 32 урок Lazarus тестування
-
Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора
- 53 урок Призначення й використання логічних функцій табличного процесора. Умовне форматування.
- 54 урок Розв’язування задач на обчислення.
- 55 урок Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування.
- 56 урок Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми.
- Створення діаграм
-
Моделювання
-
Компетентнісні задачі
55 урок Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування.
Створіть таблицю «Магазин» за зразком.
- Обчисліть вартість кожного товару, використовуючи формулу й автозаповнення. У клітинку D2 введіть формулу «=B2*C2». Застосуйте автозаповнення для інших клітинок цього стовпця.
- Обчисліть сумарну вартість усіх товарів. У клітинку D6 введіть формулу «=SUM(D2*D5)».
- Обчисліть загальну кількість усіх товарів. У клітинку В6 введіть формулу «=SUM(В2*В5)».
- Визначте якого товару у магазині найменше. У клітинку B7 введіть формулу «=MIN(B2*B5)».
- Визначте який товар у магазині коштує найбільше. У клітинку С8 введіть формулу «=MAX(C2*C5)».
- Знайдіть середню вартість товару у магазині. У клітинку D9 введіть формулу «=СРЗНАЧ(D2*D5)».
- Створіть правило, за яким комірки з мінімальними значеннями будуть зафарбовані у світлий колір, а з максимальними – у темний: