-
Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування.
- 4 урок. Архітектура комп’ютера.
- 5 урок. Пам’ять комп’ютера.
- 7 урок. Класифікація та загальна характеристика програмного забезпечення.
- 8 урок
- 16 урок Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа.
- 17 урок Анімовані зображення як різновид об’єктів мультимедіа.
- 24 урок
- 25 урок
- 27 урок
- 28 урок
- 29 урок Складання програм, що обробляють натискання кнопок
- 30 урок Lazarus: Вставка малюнка з файлу
- 31 урок Lazarus Практична робота
- 32 урок Lazarus тестування
-
Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора
- 53 урок Призначення й використання логічних функцій табличного процесора. Умовне форматування.
- 54 урок Розв’язування задач на обчислення.
- 55 урок Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування.
- 56 урок Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми.
- Створення діаграм
-
Моделювання
-
Компетентнісні задачі
31 урок Lazarus Практична робота
Створіть додаток, розмістіть на формі компоненти так як показано на зразку.
Перша картинка повинна відображатися в полі Image1 відразу після завантаження програми, друга картинка — після клацання на кнопці Показати малюнок.
Малюнки для виконання завдання:
Перший малюнок завантажте в Image1. Для цього:
Виділіть елемент Image1 на формі, або в вікні Інспектор об’єктів.
У рядку Зображення натисніть кнопку із трьома крапками. Відкриється вікно Діалог завантаження зображення.
У діалоговому вікні натисніть на кнопку Завантажити, вкажіть файл, який містить малюнок.
Для завантаження другого малюнка:
Відкрийте редактор коду подвійним клацанням на елементі Button2.
Напишіть програмний код для TForm1.Button2Click та вкажіть повне ім’я малюнка.