-
Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування.
- 4 урок. Архітектура комп’ютера.
- 5 урок. Пам’ять комп’ютера.
- 7 урок. Класифікація та загальна характеристика програмного забезпечення.
- 8 урок
- 16 урок Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа.
- 17 урок Анімовані зображення як різновид об’єктів мультимедіа.
- 24 урок
- 25 урок
- 27 урок
- 28 урок
- 29 урок Складання програм, що обробляють натискання кнопок
- 30 урок Lazarus: Вставка малюнка з файлу
- 31 урок Lazarus Практична робота
- 32 урок Lazarus тестування
-
Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора
- 53 урок Призначення й використання логічних функцій табличного процесора. Умовне форматування.
- 54 урок Розв’язування задач на обчислення.
- 55 урок Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування.
- 56 урок Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми.
- Створення діаграм
-
Моделювання
-
Компетентнісні задачі
30 урок Lazarus: Вставка малюнка з файлу
Lazarus: Вставка малюнка з файлу
Створіть додаток, у якому при натисканні на кнопку Показати малюнок відображається, а при натисканні на кнопку Сховати — зникає.
Завантажте Lazarus.
Створіть новий проект: Для цього виконайте команду Файл => Створити та оберіть Додаток.
Збережіть всі файли проекту. Для цього виконайте команду Файл => Зберегти як.
Малюнок для виконання завдання:
Збережіть його як файл на вашому комп’ютері в папку проекту.
Додайте на форму зображення Image (вкладка Additional)
Напис Label (вкладка Standard)
Дві кнопки Button (вкладка Standard)
Змініть текст на кнопках та написах відповідно до зразку вище.
Для завантаження малюнка:
Відкрийте редактор коду подвійним клацанням на елементі Button1 (Показати).
Напишіть програмний код та вкажіть повне ім’я малюнка:
Перевірте роботу програми. Картинка повинна відобразитися в полі Image1 відразу після клацання на кнопці Показати.
Напишіть програмний код для кнопки Сховати:
Перевірте роботу кнопок. Після клацання на кнопці Показати, малюнок відобразиться в полі Image1, а після клацання на кнопці Сховати — видаляється з поля.
Для того, щоб кнопка Показати спрацьовувала повторно, допишіть для неї код, що робить малюнок видимим:
Перевірте роботу кнопок.