-
Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування.
- 4 урок. Архітектура комп’ютера.
- 5 урок. Пам’ять комп’ютера.
- 7 урок. Класифікація та загальна характеристика програмного забезпечення.
- 8 урок
- 16 урок Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа.
- 17 урок Анімовані зображення як різновид об’єктів мультимедіа.
- 24 урок
- 25 урок
- 27 урок
- 28 урок
- 29 урок Складання програм, що обробляють натискання кнопок
- 30 урок Lazarus: Вставка малюнка з файлу
- 31 урок Lazarus Практична робота
- 32 урок Lazarus тестування
-
Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора
- 53 урок Призначення й використання логічних функцій табличного процесора. Умовне форматування.
- 54 урок Розв’язування задач на обчислення.
- 55 урок Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування.
- 56 урок Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми.
- Створення діаграм
-
Моделювання
-
Компетентнісні задачі
29 урок Складання програм, що обробляють натискання кнопок
Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі.
Створіть додаток, розмістіть на формі компоненти: Buton1, Edit1 так як показано на зразку.
Після натискання на кнопці змінюється текст в заголовку вікна на текст введений користувачем в текстове поле.
Попередня
28 урок