Інформатика 7 клас

Інформатика 7 клас

29 урок Програмування випадкових процесів.

Програмування випадкових процесів у Скретч

Створіть проект, у якому виконавець влучатиме кулькою в інших спрайтів (наприклад краб чи водолаз у рибок, чи чарівниця у пташок)

Скрипт виконавця:

Створіть скрипт для виконавця, щоб він рухався разом з вказівником миші, але лише по горизонталі.

Додайте додатковий блок для анімації пострілу виконавця та повідомлення про постріл в основний скрипт, який буде спрацьовувати, якщо натиснути клавішу Пропуск.

Рух кульки:

Додайте новий спрайт кульки (категорія “Речі”, “Ball”) та зменшіть його розміри в 7-9 раз. Сховайте кульку.

Створіть скрипт, який спрацює при отриманні повідомлення про постріл та робитиме клони з себе.

Додайте скрипт, який визначає рух кульки, коли вона починає як клон.

 

 

Рухи рибок:

Створіть скрипт клонування риб.

 

 

 

 

Створіть скрипт руху риб, коли вони починають як клон.

 

 

 

 

Додайте умову влучання кульки в рибу.

 

 

Посилання на онлайн середовище Скретч

Щоб надіслати проект, збережіть його на своєму комп’ютері:

У viber натисніть

та оберіть збережений файл.

Залишити коментар