-
Вступ
-
Тема 1. Служби Інтернету
- 2 урок Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. Використання адресної книги та списків розсилки.
- 3 урок Використання електронної пошти Етикет електронного листування.
- 4 урок Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу.
- 5 урок Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів.
- 6 урок Онлайнові перекладачі. Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті
- 7 урок Інтернет речей
-
Тема 2. Алгоритми та програми
- 8 урок Мова програмування.
- 9 урок Середовище програмування
- 10 урок Величини в програмних середовищах.
- 11 урок Поняття змінної та її значення.
- 12 урок Додаткові модулі
- 13 урок Операції над текстовими величинами.
- 14 урок Опрацювання величин логічного типу.
- 15 урок Команда розгалуження
- 16 урок Реалізація алгоритмів повторення мовою програмування .
-
Тема 3. Опрацювання табличних даних
- 17 урок Поняття електронної таблиці. Середовище табличного процесора.
- 18 урок Об’єкти електронних таблиць. Введення даних і форматування таблиць.
- 19 урок Типи даних в електронних таблицях.
- 20 урок Редагування електронних таблиць
- 21 урок Копіювання та переміщення вмісту клітинок.
- 22 урок Форматування таблиць. Створення та оформлення таблиць із розрахунками.
- 23 урок Адресація. Відносні, абсолютні, мішані посилання.
- 24 урок Формули. Розв’язування задач засобами табличного процесора.
- 25 урок Обчислення в електронних таблицях
- Тестування з теми “Обчислення в електронних таблицях.”
- Приклади діаграм
-
Моделювання
- 26 урок Поняття моделі. Створення комп’ютерної моделі об’єктів.
- 27 урок Створення комп’ютерної моделі об’єктів.
- 28 урок Етапи створення інформаційної моделі
- 29 урок Програмування випадкових процесів.
- 30 урок Інструктаж з БЖД.Практична робота. Створення ігрового проекту.
- 31 урок Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.
- 32 урок Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту.
- 33 урок Презентація та оцінювання проектів.
- 34 урок Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Хмарні сервіси для колективної взаємодії у проекті.
- 35 урок Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Підсумковий узагальнюючий урок.
- Інструменти програми Pencil2D
- Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта. Програма Pencil2D
- Імпортування готового зображення в програму Pencil2D
- Задача “GIF анимація”
28 урок Етапи створення інформаційної моделі
Етапи створення інформаційної моделі (§18 ст 168)
Формалізація — процес створення інформаційної моделі за допомогою формальних мов, за якого здійснюється перехід від словесного опису зв’язків між виділеними властивостями об’єкта до опису, що використовує деяку мову кодування (мова схем, мова математики тощо).
Моделювання інтер’єру
Програма Sweet Home 3D
Посилання для завантаження програми Sweet Home 3D
Створити модель житлової кімнати розмірами 3×4,5 м.
1) Вибираємо інструмент “Створення стін” і будуємо за його допомогою на плані прямокутник, контролюючи розміри за підказками, що з’являються біля вказівника миші. Побудову останньої сторони прямокутника завершуємо подвійним клацанням миші.
2) У каталозі предметів розгортаємо розділ Двері і вікна. Відшукавши у списку Двері вхідні, перетягуємо цей елемент списку на зображення на плані тієї стіни, де мають бути двері. Після відпускання кнопки миші на ділянках плану і просторового вигляду з’являться зображення дверей.
3) У каталозі предметів розгортаємо розділ Житлова кімната. Послідовно додаємо, пере тягуючи на план, стіл, стільці, диван, інші меблі. Після цього можна переглянути результат на ділянці просторового вигляду, обер таючи зображення.