-
Вступ
-
Тема 1. Служби Інтернету
- 2 урок Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. Використання адресної книги та списків розсилки.
- 3 урок Використання електронної пошти Етикет електронного листування.
- 4 урок Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу.
- 5 урок Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів.
- 6 урок Онлайнові перекладачі. Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті
- 7 урок Інтернет речей
-
Тема 2. Алгоритми та програми
- 8 урок Мова програмування.
- 9 урок Середовище програмування
- 10 урок Величини в програмних середовищах.
- 11 урок Поняття змінної та її значення.
- 12 урок Додаткові модулі
- 13 урок Операції над текстовими величинами.
- 14 урок Опрацювання величин логічного типу.
- 15 урок Команда розгалуження
- 16 урок Реалізація алгоритмів повторення мовою програмування .
-
Тема 3. Опрацювання табличних даних
- 17 урок Поняття електронної таблиці. Середовище табличного процесора.
- 18 урок Об’єкти електронних таблиць. Введення даних і форматування таблиць.
- 19 урок Типи даних в електронних таблицях.
- 20 урок Редагування електронних таблиць
- 21 урок Копіювання та переміщення вмісту клітинок.
- 22 урок Форматування таблиць. Створення та оформлення таблиць із розрахунками.
- 23 урок Адресація. Відносні, абсолютні, мішані посилання.
- 24 урок Формули. Розв’язування задач засобами табличного процесора.
- 25 урок Обчислення в електронних таблицях
- Тестування з теми “Обчислення в електронних таблицях.”
- Приклади діаграм
-
Моделювання
- 26 урок Поняття моделі. Створення комп’ютерної моделі об’єктів.
- 27 урок Створення комп’ютерної моделі об’єктів.
- 28 урок Етапи створення інформаційної моделі
- 29 урок Програмування випадкових процесів.
- 30 урок Інструктаж з БЖД.Практична робота. Створення ігрового проекту.
- 31 урок Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.
- 32 урок Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту.
- 33 урок Презентація та оцінювання проектів.
- 34 урок Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Хмарні сервіси для колективної взаємодії у проекті.
- 35 урок Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Підсумковий узагальнюючий урок.
- Інструменти програми Pencil2D
- Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта. Програма Pencil2D
- Імпортування готового зображення в програму Pencil2D
- Задача “GIF анимація”
20 урок Редагування електронних таблиць
Редагування електронних таблиць. (§14 ст 123)
Редагування електронної таблиці — внесення змін до вмісту та структури таблиці: заміна, видалення, переміщення, копіювання, вставлення даних, рядків і стовпців, а також внесення змін до інших об’єктів.
Якщо виділити діапазон клітинок, то можна вносити зміни одразу до всього діапазону. Виділити несуміжні клітинки можна утримуючи клавішу Ctrl.
Якщо потрібно ввести дані, що послідовно змінюються, або створити список (порядкові числа, дні тижня, місяці року), то можна скористатися засобом автозаповнення. Для цього потрібно:
1) ввести одне або два перші значення;
2) виділити клітинку або діапазон клітинок (мал. 14.4);
3) навести вказівник миші на маркер автозаповнення — чорний квадратик, розташований у правому нижньому куті виділеної клітинки чи діапазону клітинок;
5) виконати протягування мишею на потрібний для заповнення даними діапазон клітинок. Протягування можна здійснювати як уздовж рядків, так і стовпців таблиці.
Для копіювання чи переміщення даних можна скористатися вказівками Вирізати, Копіювати, Вставити контекстного меню виділеної клітинки чи діапазону клітинок.
Якщо потрібно вставити кілька рядків чи стовпців, треба виділити стільки рядків або стовпців, скільки треба додати, та вибрати вказівку контекстного меню Додати клітинки.