-
Вступ
-
Тема 1. Служби Інтернету
- 2 урок Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. Використання адресної книги та списків розсилки.
- 3 урок Використання електронної пошти Етикет електронного листування.
- 4 урок Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу.
- 5 урок Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів.
- 6 урок Онлайнові перекладачі. Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті
- 7 урок Інтернет речей
-
Тема 2. Алгоритми та програми
- 8 урок Мова програмування.
- 9 урок Середовище програмування
- 10 урок Величини в програмних середовищах.
- 11 урок Поняття змінної та її значення.
- 12 урок Додаткові модулі
- 13 урок Операції над текстовими величинами.
- 14 урок Опрацювання величин логічного типу.
- 15 урок Команда розгалуження
- 16 урок Реалізація алгоритмів повторення мовою програмування .
-
Тема 3. Опрацювання табличних даних
- 17 урок Поняття електронної таблиці. Середовище табличного процесора.
- 18 урок Об’єкти електронних таблиць. Введення даних і форматування таблиць.
- 19 урок Типи даних в електронних таблицях.
- 20 урок Редагування електронних таблиць
- 21 урок Копіювання та переміщення вмісту клітинок.
- 22 урок Форматування таблиць. Створення та оформлення таблиць із розрахунками.
- 23 урок Адресація. Відносні, абсолютні, мішані посилання.
- 24 урок Формули. Розв’язування задач засобами табличного процесора.
- 25 урок Обчислення в електронних таблицях
- Тестування з теми “Обчислення в електронних таблицях.”
- Приклади діаграм
-
Моделювання
- 26 урок Поняття моделі. Створення комп’ютерної моделі об’єктів.
- 27 урок Створення комп’ютерної моделі об’єктів.
- 28 урок Етапи створення інформаційної моделі
- 29 урок Програмування випадкових процесів.
- 30 урок Інструктаж з БЖД.Практична робота. Створення ігрового проекту.
- 31 урок Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.
- 32 урок Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту.
- 33 урок Презентація та оцінювання проектів.
- 34 урок Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Хмарні сервіси для колективної взаємодії у проекті.
- 35 урок Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Підсумковий узагальнюючий урок.
- Інструменти програми Pencil2D
- Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта. Програма Pencil2D
- Імпортування готового зображення в програму Pencil2D
- Задача “GIF анимація”
Інструменти програми Pencil2D
Вікно програми Pencil2D:
Рух дозволяє довільно пересунути виділене.
Зім’ятий папір – для стирання стирає одразу все на аркуші.
Виділення – виділенням можна виділити об’єкт або його частину.
Кисть відрізняється від олівця тим, що у неї є можливість встановлювати величину розмиття.
Ламана – використовується для більш згладженого малювання, на векторному шарі нею можна малювати векторні об’єкти.
Палець – редагує векторні об’єкти по вузлах.
Перо – використовується для більш згладженого малювання, на векторному шарі ним можна малювати векторні об’єкти.
Рука – довільно пересуває все зображення на всіх кадрах.
Олівець основний інструмент для малювання. Діє так само, як і у всіх основних графічних програмах
Відро – виконує заливку кольором замкнутого контуру.
Піпетка – призначає колір малювання за зразком.
Гумка – для стирання. Гумка стирає локально – діє як кисть.