-
Вступ
-
Тема 1. Служби Інтернету
- 2 урок Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. Використання адресної книги та списків розсилки.
- 3 урок Використання електронної пошти Етикет електронного листування.
- 4 урок Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу.
- 5 урок Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів.
- 6 урок Онлайнові перекладачі. Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті
- 7 урок Інтернет речей
-
Тема 2. Алгоритми та програми
- 8 урок Мова програмування.
- 9 урок Середовище програмування
- 10 урок Величини в програмних середовищах.
- 11 урок Поняття змінної та її значення.
- 12 урок Додаткові модулі
- 13 урок Операції над текстовими величинами.
- 14 урок Опрацювання величин логічного типу.
- 15 урок Команда розгалуження
- 16 урок Реалізація алгоритмів повторення мовою програмування .
-
Тема 3. Опрацювання табличних даних
- 17 урок Поняття електронної таблиці. Середовище табличного процесора.
- 18 урок Об’єкти електронних таблиць. Введення даних і форматування таблиць.
- 19 урок Типи даних в електронних таблицях.
- 20 урок Редагування електронних таблиць
- 21 урок Копіювання та переміщення вмісту клітинок.
- 22 урок Форматування таблиць. Створення та оформлення таблиць із розрахунками.
- 23 урок Адресація. Відносні, абсолютні, мішані посилання.
- 24 урок Формули. Розв’язування задач засобами табличного процесора.
- 25 урок Обчислення в електронних таблицях
- Тестування з теми “Обчислення в електронних таблицях.”
- Приклади діаграм
-
Моделювання
- 26 урок Поняття моделі. Створення комп’ютерної моделі об’єктів.
- 27 урок Створення комп’ютерної моделі об’єктів.
- 28 урок Етапи створення інформаційної моделі
- 29 урок Програмування випадкових процесів.
- 30 урок Інструктаж з БЖД.Практична робота. Створення ігрового проекту.
- 31 урок Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.
- 32 урок Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту.
- 33 урок Презентація та оцінювання проектів.
- 34 урок Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Хмарні сервіси для колективної взаємодії у проекті.
- 35 урок Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Підсумковий узагальнюючий урок.
- Інструменти програми Pencil2D
- Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта. Програма Pencil2D
- Імпортування готового зображення в програму Pencil2D
- Задача “GIF анимація”
Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта. Програма Pencil2D
Програма Pencil2D
Ця програма проста, безкоштовна. Існують версії для різних операційних систем.
Зовні цей редактор нагадує стандартний Paint, тут ми бачимо знайомі інструменти для малювання.
Основна відмінність цієї програми – наявність часової смуги внизу.
Тут відображаються кадри з яких складається анімація.
Кінокільцівка – короткий відео-фрагмент, який автоматично повторюється.
У Pencil2D режим нескінченного програвання ролика вмикається кнопкою із загнутою стрілкою.
Можна регулювати швидкість зміни кадрів, обираючи потрібну кількість кадрів за секунду.
Оберіть інструмент олівець та налаштуйте товщину лінії.
Намалюйте будь-який об’єкт
Створіть наступний кадр
Зробіть видимим попередній кадр
Змінюйте розміри зображення прокручуючи колесо миші та переміщуйте інструментом
Інструментом олівець намалюйте об’єкт у новому положенні
Створіть та промалюйте ще декілька кадрів
Перегляньте анімацію обравши режим Нескінченність (Loop)
та натиснувши: