-
Розділ 1. Інформація та пристрої
- 1 урок Якими бувають комп’ютери?
- 2 урок Як працює цифровий пристрій?
- 3 урок Чи має комп’ютер пам’ять?
- 4 урок Як безпечно знаходити освітню інформацію в інтернеті?
- 5 урок Як зберегти інформацію з інтернету?
- 6 урок Чи завжди слід довіряти інформації з інтернету?
- 7 урок Як використовують інтернет для спілкування?
-
Розділ 2. Об’єкти та моделі
- 8 урок Як створювати схеми класифікації об’єктів?
- 9 урок Які дії можна виконувати з об’єктами?
- 10 урок Як створюють моделі?
- 11 урок За якими етапами створюють інформаційну модель?
- 12 урок Як створювати моделі для об’єктів, які рухаються?
- 13 урок У якій програмі зручно працювати з таблицями?
- 14 урок Як побудувати математичну модель?
- 15 урок Як досліджувати об’єкти з допомогою створених моделей?
- 16 урок Як досліджувати об’єкти з допомогою створених моделей?
-
Розділ 3. Алгоритми
- 17 урок Як під час розв’язування задач в середовищі Скретч використовують алгоритми?
- 18 урок Як в алгоритмах використовувати команди повторення?
- 19 урок Як створювати анімації?
- 20 урок Як перевіряти можливі помилки в алгоритмі й обрати виграшну стратегію?
- 21 урок Як в алгоритмах використовувати команди розгалуження?
- 22 урок Як описати повне розгалуження у середовищі Скретч?
- 23 урок Як описати алгоритми з розгалуженням та повторенням?
- 24 урок Як описати алгоритми з розгалуженням та повторенням?
- 25 урок Як створити проєкт?
- 26 урок Як створити проєкт?
-
Розділ 4. Програмування роботів
- 27 урок Як і навіщо створюють роботів?
- 28 урок Що таке Micro:Bit?
- 29 урок Що таке середовище програмування?
- 30 урок Як працювати з датчиками?
- 31 урок Як програмують повторення в середовищі програмування?
- 32 урок Як програмують повторення в середовищі програмування?
- 33 урок Як ідеї та вміння можуть допомогти людям?
- 34 урок Як ідеї та вміння можуть допомогти людям?
- 35 урок Урок узагальнення вмінь і знань.
-
5 урок Як зберегти інформацію з інтернету?
Як зберегти інформацію з інтернету? (ст 27)
Можна завантажити на комп’ютер такі знайдені в інтернеті дані: окреме зображення,
фрагмент вебсторінки, уся вебсторінка та посилання на неї, звукові дані або відео.
Окреме зображення зберігають, викликавши контекстне меню і обравши вказівку “Зберегти зображення як…” .
Щоб зберегти посилання на вебсторінку, у рядку адреси виділяють адресу, викликають контекстне меню і обирають вказівку “Копіювати”.
Для збереження вебсторінки, відкритої у вікні браузера, наприклад Google Chrome, слід обрати інструмент Налаштування та керування Google Chrome та вказівку “Інші інструменти”/”Зберегти сторінку як”.
Зазвичай біля аудіо- чи відеоданих, які можна завантажити на свій комп’ютер, є значок: натискання якого приводить до завантаження файлу.
Авторське право — це право авторів на створені ними твори.
Не запитувати дозволу в автора можна у випадках, коли бажаємо використати матеріали для навчання, наприклад для підготовки повідомлень на уроках чи під час організації розважальних шкільних заходів. Але при цьому обов’язково маємо вказувати ім’я і прізвище автора й посилання на відповідну вебсторінку.
Вправа: Авторське право
Завдання: Визначте, чи були порушені авторські права в поданих ситуаціях:
- Використання матеріалів, розміщених в інтернеті, без дозволу їх авторів, але з переліком використаних джерел.
- Використання матеріалів, розміщених в інтернеті, без вказування автора й посилання на відповідну вебсторінку.
- Учень завантажив фотографії з різних інтернет сайтів для доповіді на шкільному уроці. Він вказав список усіх вебпосилань на сайти, з яких брав дані та фотографії
У текстовому редакторі створіть таблицю за зразком та заповніть її. Подані ситуації доповніть вигаданими самостійно.
1 Коментар
Залишити коментар
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.
Мені дуже подоболся цей сайт дякую за інформацію.