-
Розділ 1. Інформація та пристрої
- 1 урок Якими бувають комп’ютери?
- 2 урок Як працює цифровий пристрій?
- 3 урок Чи має комп’ютер пам’ять?
- 4 урок Як безпечно знаходити освітню інформацію в інтернеті?
- 5 урок Як зберегти інформацію з інтернету?
- 6 урок Чи завжди слід довіряти інформації з інтернету?
- 7 урок Як використовують інтернет для спілкування?
-
Розділ 2. Об’єкти та моделі
- 8 урок Як створювати схеми класифікації об’єктів?
- 9 урок Які дії можна виконувати з об’єктами?
- 10 урок Як створюють моделі?
- 11 урок За якими етапами створюють інформаційну модель?
- 12 урок Як створювати моделі для об’єктів, які рухаються?
- 13 урок У якій програмі зручно працювати з таблицями?
- 14 урок Як побудувати математичну модель?
- 15 урок Як досліджувати об’єкти з допомогою створених моделей?
- 16 урок Як досліджувати об’єкти з допомогою створених моделей?
-
Розділ 3. Алгоритми
- 17 урок Як під час розв’язування задач в середовищі Скретч використовують алгоритми?
- 18 урок Як в алгоритмах використовувати команди повторення?
- 19 урок Як створювати анімації?
- 20 урок Як перевіряти можливі помилки в алгоритмі й обрати виграшну стратегію?
- 21 урок Як в алгоритмах використовувати команди розгалуження?
- 22 урок Як описати повне розгалуження у середовищі Скретч?
- 23 урок Як описати алгоритми з розгалуженням та повторенням?
- 24 урок Як описати алгоритми з розгалуженням та повторенням?
- 25 урок Як створити проєкт?
- 26 урок Як створити проєкт?
-
Розділ 4. Програмування роботів
- 27 урок Як і навіщо створюють роботів?
- 28 урок Що таке Micro:Bit?
- 29 урок Що таке середовище програмування?
- 30 урок Як працювати з датчиками?
- 31 урок Як програмують повторення в середовищі програмування?
- 32 урок Як програмують повторення в середовищі програмування?
- 33 урок Як ідеї та вміння можуть допомогти людям?
- 34 урок Як ідеї та вміння можуть допомогти людям?
- 35 урок Урок узагальнення вмінь і знань.
-
25 урок Як створити проєкт?
Етапи створення проекту у середовищі Скретч
- визначити об’єкти проекту та їх зображення;
- виділити події проекту та дібрати відповідні команди для їх реалізації;
- задати метод розв’язування завдання, розділити завдання на під задачі, у яких виділити базові алгоритмічні структури;
- створити алгоритм і подати його словесно чи у вигляді схеми;
- опис мовою середовища виконання алгоритмів, перевірити його правильність і зберегти у файлі.
В алгоритмах, які описують складні проекти, можуть використовуватися базові структури алгоритмів: слідування, розгалуження, повторення, а також різні їх комбінації.
Посилання на онлайн середовище Скретч
Завдання: створити проект-гру «Лабіринт» у середовищі Скретч.
На першому етапі створи проект лабіринту, за яким виконавець буде рухатись.
Створюємо новий спрайт: лабіринт потрібно намалювати:
Наприклад такий:
Назву намальованого об’єкту змінимо з “Спрайт 2” на “Лабіринт”:
Коли лабіринт готовий, потрібно зменшити виконавця до потрібного розміру.
Програмуємо виконавця:
Виконавець слідуватиме за вказівником миші, тому потрібно скласти алгоритм його руху:
Створюємо програму, щоб виконавець не виходив за межі лабіринту: