-
Розділ 1. Інформація та пристрої
- 1 урок Якими бувають комп’ютери?
- 2 урок Як працює цифровий пристрій?
- 3 урок Чи має комп’ютер пам’ять?
- 4 урок Як безпечно знаходити освітню інформацію в інтернеті?
- 5 урок Як зберегти інформацію з інтернету?
- 6 урок Чи завжди слід довіряти інформації з інтернету?
- 7 урок Як використовують інтернет для спілкування?
-
Розділ 2. Об’єкти та моделі
- 8 урок Як створювати схеми класифікації об’єктів?
- 9 урок Які дії можна виконувати з об’єктами?
- 10 урок Як створюють моделі?
- 11 урок За якими етапами створюють інформаційну модель?
- 12 урок Як створювати моделі для об’єктів, які рухаються?
- 13 урок У якій програмі зручно працювати з таблицями?
- 14 урок Як побудувати математичну модель?
- 15 урок Як досліджувати об’єкти з допомогою створених моделей?
- 16 урок Як досліджувати об’єкти з допомогою створених моделей?
-
Розділ 3. Алгоритми
- 17 урок Як під час розв’язування задач в середовищі Скретч використовують алгоритми?
- 18 урок Як в алгоритмах використовувати команди повторення?
- 19 урок Як створювати анімації?
- 20 урок Як перевіряти можливі помилки в алгоритмі й обрати виграшну стратегію?
- 21 урок Як в алгоритмах використовувати команди розгалуження?
- 22 урок Як описати повне розгалуження у середовищі Скретч?
- 23 урок Як описати алгоритми з розгалуженням та повторенням?
- 24 урок Як описати алгоритми з розгалуженням та повторенням?
- 25 урок Як створити проєкт?
- 26 урок Як створити проєкт?
-
Розділ 4. Програмування роботів
- 27 урок Як і навіщо створюють роботів?
- 28 урок Що таке Micro:Bit?
- 29 урок Що таке середовище програмування?
- 30 урок Як працювати з датчиками?
- 31 урок Як програмують повторення в середовищі програмування?
- 32 урок Як програмують повторення в середовищі програмування?
- 33 урок Як ідеї та вміння можуть допомогти людям?
- 34 урок Як ідеї та вміння можуть допомогти людям?
- 35 урок Урок узагальнення вмінь і знань.
-
20 урок Як перевіряти можливі помилки в алгоритмі й обрати виграшну стратегію?
Для перевірки алгоритмів їх виконують покроково, це дає можливість помітити на якому кроці програма працює неправильно.
Під час складання алгоритму бажано використовувати якомога меншу кількість команд.
У новому Scratch категорія блоків управління олівцем захована в розширеннях. Для того щоб її додати, необхідно натиснути кнопку додавання розширення
та вибрати розширення ОЛІВЕЦЬ.
Тепер можна малювати різні геометричні фігури (квадрат, трикутник, коло та інші) за допомогою блоків олівця та пересування спрайта.
Посилання на онлайн середовище Скретч
Завдання: Складіть алгоритм за зразком та знайдіть помилку. Виправте алгоритм таким чином, щоб виконавець малював замкнений квадрат.
Складіть алгоритм, який приведе до виконання тих самих дій, але використавши меншу кількість команд.
Скористайтесь блоком повторити.