-
РОЗДІЛ 1. Інформація
-
РОЗДІЛ 2. Пристрої
- 6 урок Якими інструментами я вмію користуватися?
- 7 урок Як я можу захистити себе під час роботи з комп’ютером та іншими пристроями?
- 8 урок Які пристрої я використовую для роботи з відео й зображеннями?
- 9 урок Які пристрої будуть корисними для роботи зі звуком?
- 10 урок Яким буває папір і пристрої для роботи з ним?
- 11 урок Як комп’ютер може допомогти під час обчислень?
-
РОЗДІЛ 3. Об’єкти
-
РОЗДІЛ 4. Малюнки й моделі
- 17 урок Що таке графічний редактор?
- 18 урок Чи будь-який малюнок можна зафарбувати?
- 19 урок Як під час малювання використовують лінії?
- 20 урок Які інструменти можуть творити «дива» на комп’ютері?
- 21 урок Як створювати «аплікацію» на комп’ютері?
- 22 урок Як я можу використовувати геометричні фігури?
- 23 урок Як створювати орнаменти?
- 24 урок Як підписувати малюнки в графічному редакторі?
- 25 урок Як комп’ютер може допомогти досягти успіху?
-
РОЗДІЛ 5. Алгоритми
- 26 урок Як план та інструкція впливають на виконання завдання?
- 27 урок Як скласти алгоритм?
- 28 урок Чи є виконавці в комп’ютерних програмах?
- 29 урок Як передбачити результат виконання алгоритму?
- 30 урок Як створити свого власного виконавця алгоритму?
- 31 урок Що таке фрагмент малюнка?
- 32 урок Як малювати в середовищі Скретч?
- 33 урок Як створювати алгоритми побудови малюнків у середовищі Скретч?
- Тестування з теми “Алгоритми”
- 34 урок Як організувати виставку?
- Алгоритми
3 урок Якою буває інформація?
Якою буває інформація? ст. 13
Текстову інформацію записують за допомогою літер, цифр або позначок.
Якщо повідомлення подають у вигляді малюнків, картин, фото, нот, то таку інформацію називають графічною.
Інформацію, яку ми сприймаємо на слух, називають звуковою.
У мультфільмах, наприклад, інформацію подають одразу кількома способами: відео, звуком, текстом, малюнком тощо. Це комбінований спосіб подання інформації.
Завдання: Для кожного малюнка оберіть відповідний вид інформації.
Попередня
2 урок Як я сприймаю інформацію?