-
РОЗДІЛ 1. Інформація
-
РОЗДІЛ 2. Пристрої
- 6 урок Якими інструментами я вмію користуватися?
- 7 урок Як я можу захистити себе під час роботи з комп’ютером та іншими пристроями?
- 8 урок Які пристрої я використовую для роботи з відео й зображеннями?
- 9 урок Які пристрої будуть корисними для роботи зі звуком?
- 10 урок Яким буває папір і пристрої для роботи з ним?
- 11 урок Як комп’ютер може допомогти під час обчислень?
-
РОЗДІЛ 3. Об’єкти
-
РОЗДІЛ 4. Малюнки й моделі
- 17 урок Що таке графічний редактор?
- 18 урок Чи будь-який малюнок можна зафарбувати?
- 19 урок Як під час малювання використовують лінії?
- 20 урок Які інструменти можуть творити «дива» на комп’ютері?
- 21 урок Як створювати «аплікацію» на комп’ютері?
- 22 урок Як я можу використовувати геометричні фігури?
- 23 урок Як створювати орнаменти?
- 24 урок Як підписувати малюнки в графічному редакторі?
- 25 урок Як комп’ютер може допомогти досягти успіху?
-
РОЗДІЛ 5. Алгоритми
- 26 урок Як план та інструкція впливають на виконання завдання?
- 27 урок Як скласти алгоритм?
- 28 урок Чи є виконавці в комп’ютерних програмах?
- 29 урок Як передбачити результат виконання алгоритму?
- 30 урок Як створити свого власного виконавця алгоритму?
- 31 урок Що таке фрагмент малюнка?
- 32 урок Як малювати в середовищі Скретч?
- 33 урок Як створювати алгоритми побудови малюнків у середовищі Скретч?
- Тестування з теми “Алгоритми”
- 34 урок Як організувати виставку?
- Алгоритми
17 урок Що таке графічний редактор?
ст. 73
Графічний редактор — це програма, за допомогою якої можна створювати та змінювати малюнки на комп’ютері.
Вікно програми графічного редактора Тукс Пейнт:
Графічні редактори мають Олівець або Пензель, Гумку та інші інструменти.
Палітра кольорів у графічному редакторі — це готовий набір кольорів.
Набір і призначення інструментів на панелі праворуч можуть змінюватися. Якщо вибрати інструмент то на панелі з’являться кнопки для вибору форми та розміру пензликів.
Створити новий аркуш для малювання можна, вибравши інструментЗ’являться зменшені зображення — ескізи. Серед них можна вибрати порожній аркуш потрібного кольору або незавершений малюнок — шаблон. Після вибору ескізу зображення треба натиснути кнопку
Завдання: З роздрукованого файла-заготовки вирізати малюнки об’єктів графічного редактора та наклеїти їх у відповідні колонки таблиці.