-
РОЗДІЛ 1. Інформація
-
РОЗДІЛ 2. Пристрої
- 6 урок Якими інструментами я вмію користуватися?
- 7 урок Як я можу захистити себе під час роботи з комп’ютером та іншими пристроями?
- 8 урок Які пристрої я використовую для роботи з відео й зображеннями?
- 9 урок Які пристрої будуть корисними для роботи зі звуком?
- 10 урок Яким буває папір і пристрої для роботи з ним?
- 11 урок Як комп’ютер може допомогти під час обчислень?
-
РОЗДІЛ 3. Об’єкти
-
РОЗДІЛ 4. Малюнки й моделі
- 17 урок Що таке графічний редактор?
- 18 урок Чи будь-який малюнок можна зафарбувати?
- 19 урок Як під час малювання використовують лінії?
- 20 урок Які інструменти можуть творити «дива» на комп’ютері?
- 21 урок Як створювати «аплікацію» на комп’ютері?
- 22 урок Як я можу використовувати геометричні фігури?
- 23 урок Як створювати орнаменти?
- 24 урок Як підписувати малюнки в графічному редакторі?
- 25 урок Як комп’ютер може допомогти досягти успіху?
-
РОЗДІЛ 5. Алгоритми
- 26 урок Як план та інструкція впливають на виконання завдання?
- 27 урок Як скласти алгоритм?
- 28 урок Чи є виконавці в комп’ютерних програмах?
- 29 урок Як передбачити результат виконання алгоритму?
- 30 урок Як створити свого власного виконавця алгоритму?
- 31 урок Що таке фрагмент малюнка?
- 32 урок Як малювати в середовищі Скретч?
- 33 урок Як створювати алгоритми побудови малюнків у середовищі Скретч?
- Тестування з теми “Алгоритми”
- 34 урок Як організувати виставку?
- Алгоритми
15 урок З якими об’єктами працює комп’ютер?
п 15 (cт. 64)
Комп’ютер опрацьовує інформацію лише за наявності програм.
Для того щоб запустити програму на виконання або відкрити програму, треба двічі клацнути лівою кнопкою миші, навівши вказівник на значок програми.
Коли ти відкриєш програму, то на екрані монітора відобразиться вікно програми.
Завдання:
Наступна
16 урок Якими бувають меню?