Інформатика 9 клас

Інформатика 9 клас

60 урок. Задача “Комп’ютерна гра”

Умова задачі:

Ви дізналися, що у вашого молодшого братика чи сестрички на уроках математики виникли труднощі із розв’язуванням прикладів. Щоб допомогти дитині у вивченні математики ви вирішили створити гру у якій приклади задаватимуть улюблені казкові герої вашого молодшого братика чи сестрички.

Для створення гри необхідно з’ясувати, які саме приклади викликають у дитини труднощі та скласти відповідні приклади. Також треба обрати середовище програмування у якому будете створювати гру, наприклад: онлайн-середовище Scratch. Щоб зацікавити свого братика чи сестричку, дізнайтеся які казкові герої є улюбленими та знайдіть або створіть відповідні малюнки.

Створіть проект, у якому казкові герої задаватимуть приклади, та радітимуть коли користувач дає правильні відповіді.

 

Посилання на онлайн середовище Скретч

У Scratch команду, щоб користувач міг ввести дані, можна знайти в розділі датчики (сенсори).

Вона називається “запитати … і чекати”.

Замість фрази “Як вас звати? “можна вписати іншу фразу або щось інше. Коли команда “запитати … і чекати виконується”, то внизу полотна з’являється поле для введення. Користувач повинен туди ввести дані і натиснути Enter або галку в кінці поля.

Дані, які були введені у поле для введення потрапляють у змінну відповідь. Це вбудована змінна і знаходиться вона в датчиках (сенсорах).

 

Щоб надіслати проект, збережіть його на своєму комп’ютері:

У viber натисніть

та оберіть збережений файл.

Залишити коментар