-
Інформаційні процеси. Комп’ютер як засіб реалізації інформаційних процесів
- 1 урок Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Повідомлення, дані, інформація, шум
- 2 урок Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини
- 3 урок Комп’ютери та їх різновиди.
- 4 урок Складові комп’ютерів та їх призначення.
- 5 урок Об’єкти файлової системи (файли, папки, ярлики)
- 6 урок Операції над об’єктами файлової системи
-
Цифрові мережеві технології
-
Текстовий процесор
- 11 урок Об’єкти та їхні властивості Текстовий документ та його об’єкти
- 12 урок Введення та редагування тексту
- 13 урок Редагування та форматування тексту
- 14 урок Вставлення малюнків із файлу до текстового документа та їх форматування. Сторінки документа та їх форматування
- 15 урок Додавання, редагування та форматування таблиць
- 16 урок Підготовка документа до друкування. Друкування документа
-
Алгоритми і програми
- 17 урок Алгоритми та їх виконавці
- 18 урок Середовище описання і виконання алгоритмів
- 19 урок Типи алгоритмів
- 20 урок Лінійні алгоритми
- 21 урок Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч
- 22 урок Циклічні алгоритми
- 23 урок Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч
- 24 урок Цикли з лічильником
- 25 урок Цикли з умовою
- 26 урок Складання програм з повторенням у середовищі Скретч
- 27 урок Алгоритмічна структура розгалуження
- 28 урок Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч
- 29 урок Підсумкове тестування з теми “Складання алгоритмів у середовищі Скретч”
-
Проектна діяльність
-
Повторення та узагальнення вивченого за рік
30 урок Проект 1. Комікс або вітальна листівка
§30-33 ст 245
Проект являє собою самостійне доскональне вивчення будь-якої проблеми з презентацією результатів роботи.
Робота над проектом – це творча робота на основі вільного вибору засобів, з урахуванням своїх інтересів.
Вибираємо тему проекту та створюємо проект:
- Комікс (комедійний, смішний) – послідовність малюнків, яка розкриває певну історію, розповідь.
- Вітальна листівка – графічне зображення, що зазвичай містить вітальне повідомлення. Вітальні листівки є поширеним способом привітання рідних та друзів зі святами.
Способи створення коміксу:
1.1. Комікс можна створити у будь-якому графічному редакторі.
1.2. Комікс можна створити у редакторі презентацій у вигляді презентації.
1.3. Комікс можна створити в середовищі Scratch.
1.4. Комікс можна створити у програмі “Pencil2D”:
Завантажити інструкцію Pencil2D
Посилання для завантаження програми “Pencil2D”
Способи створення вітальної листівки:
2.1. Вітальну листівку можна створити у будь-якому графічному редакторі.
2.2. Вітальну листівку можна створити у редакторі презентацій у вигляді презентації, що містить один слайд.
2.3. Вітальну листівку можна створити в графічному редакторі Scratch.
Завдання: Сплануйте й виконайте проект.
Результати роботи над проектом оформіть у вигляді комп’ютерної презентації, малюнка, створеного у будь-якому графічному редакторі чи проекту у Scratch. Комікс можна представити також, створивши двовимірну анімацію у програмі “Pencil2D”
Посилання на онлайн середовище Скретч
Щоб надіслати проект, збережіть його на своєму комп’ютері:
У viber натисніть
та оберіть збережений файл.