-
Інформаційні процеси. Комп’ютер як засіб реалізації інформаційних процесів
- 1 урок Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Повідомлення, дані, інформація, шум
- 2 урок Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини
- 3 урок Комп’ютери та їх різновиди.
- 4 урок Складові комп’ютерів та їх призначення.
- 5 урок Об’єкти файлової системи (файли, папки, ярлики)
- 6 урок Операції над об’єктами файлової системи
-
Цифрові мережеві технології
-
Текстовий процесор
- 11 урок Об’єкти та їхні властивості Текстовий документ та його об’єкти
- 12 урок Введення та редагування тексту
- 13 урок Редагування та форматування тексту
- 14 урок Вставлення малюнків із файлу до текстового документа та їх форматування. Сторінки документа та їх форматування
- 15 урок Додавання, редагування та форматування таблиць
- 16 урок Підготовка документа до друкування. Друкування документа
-
Алгоритми і програми
- 17 урок Алгоритми та їх виконавці
- 18 урок Середовище описання і виконання алгоритмів
- 19 урок Типи алгоритмів
- 20 урок Лінійні алгоритми
- 21 урок Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч
- 22 урок Циклічні алгоритми
- 23 урок Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч
- 24 урок Цикли з лічильником
- 25 урок Цикли з умовою
- 26 урок Складання програм з повторенням у середовищі Скретч
- 27 урок Алгоритмічна структура розгалуження
- 28 урок Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч
- 29 урок Підсумкове тестування з теми “Складання алгоритмів у середовищі Скретч”
-
Проектна діяльність
-
Повторення та узагальнення вивченого за рік
24 урок Цикли з лічильником
§25 ст 217
Щоб контролювати виконання потрібної кількості команд при повторенні, використовують лічильник циклу. Він змінюється від початкового значення 1, яке встановлюється за замовчуванням, до вказаного числа. Такі алгоритми мають назву циклів з лічильником.
У середовищі Скретч для створення циклів з лічильником використовують команду Повторити
Завдання: Створіть у середовищі Скретч проект.
ст 221 Вправа 3. Світлофор. Сплануй, склади програму для спланованих подій та реалізуй у середовищі Скретч проект Світлофор, у якому зелений колір блиматиме тричі з інтервалом 0,5 с. Після чого він погасне й загориться червоне світло світлофора. Обери команди із запропонованих на малюнку, які можна використати у програмі даного проекту.