-
Інформаційні процеси. Комп’ютер як засіб реалізації інформаційних процесів
- 1 урок Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Повідомлення, дані, інформація, шум
- 2 урок Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини
- 3 урок Комп’ютери та їх різновиди.
- 4 урок Складові комп’ютерів та їх призначення.
- 5 урок Об’єкти файлової системи (файли, папки, ярлики)
- 6 урок Операції над об’єктами файлової системи
-
Цифрові мережеві технології
-
Текстовий процесор
- 11 урок Об’єкти та їхні властивості Текстовий документ та його об’єкти
- 12 урок Введення та редагування тексту
- 13 урок Редагування та форматування тексту
- 14 урок Вставлення малюнків із файлу до текстового документа та їх форматування. Сторінки документа та їх форматування
- 15 урок Додавання, редагування та форматування таблиць
- 16 урок Підготовка документа до друкування. Друкування документа
-
Алгоритми і програми
- 17 урок Алгоритми та їх виконавці
- 18 урок Середовище описання і виконання алгоритмів
- 19 урок Типи алгоритмів
- 20 урок Лінійні алгоритми
- 21 урок Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч
- 22 урок Циклічні алгоритми
- 23 урок Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч
- 24 урок Цикли з лічильником
- 25 урок Цикли з умовою
- 26 урок Складання програм з повторенням у середовищі Скретч
- 27 урок Алгоритмічна структура розгалуження
- 28 урок Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч
- 29 урок Підсумкове тестування з теми “Складання алгоритмів у середовищі Скретч”
-
Проектна діяльність
-
Повторення та узагальнення вивченого за рік
17 урок Алгоритми та їх виконавці
Алгоритми та їх виконавці §18 ст 168
Алгоритм— це скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до поставленої мети та отримання результату.
Способи подання алгоритмів:
- у вигляді послідовності команд, кожна з яких має свій порядковий номер і сформульована мовою людського спілкування – словесно.
- Графічно
- у вигляді блок-схем (наочне графічне зображення алгоритму, коли окремі його кроки (етапи) зображуються за допомогою різних геометричних фігур (блоків), а зв’язки між етапами вказуються за допомогою стрілок, що з’єднують ці фігури)
- Для виконання алгоритму за допомогою комп’ютера його необхідно записати «зрозумілою» комп’ютеру мовою. Такий запис називають програмою.
Виконавець алгоритму — це об’єкт: людина, тварина, машина чи пристрій, який здатний виконати команди алгоритму.
Система команд виконавця — це набір команд, які він може виконати.
Середовище виконання алгоритму.
Виконавець-машина відрізняється від виконавцялюдини. Людина може мислити, приймати рішення. Машина може виконувати лише ті команди, які для неї придумала людина.
Формальне виконання алгоритму – виконання послідовно команду за командою, не вносячи ніяких змін.