-
Розділ 1. Інформація
- 1 урок Яке значення має інформація для мене?
- 2 урок Від чого залежить спосіб подання повідомлень?
- 3 урок Як зберігати свої повідомлення?
- 4 урок Як люди винайшли комп’ютер?
- 5 урок Які пристрої комп’ютера використовують для роботи з інформацією? .
- 6 урок Як я можу структурувати інформацію на комп’ютері?
- 7 урок Що я знаю про інтернет?
- 8 урок Для чого використовують браузер?
- 9 урок Як знайти достовірну інформацію в інтернеті?
-
Розділ 2. Тексти
- 10 урок Як працювати з електронним текстовим документом?
- 11 урок Де можна отримати електронні тексти?
- 12 урок За допомогою яких програм можна працювати з електронними текстами?
- 13 урок Як створюють і редагують електронний текст?
- 14 урок Які дії виконують із фрагментами тексту?
- 15 урок Як можна змінювати значення властивостей об’єктів тексту?
- 16 урок Як додавати зображення в текстовий документ?
-
Розділ 3. Алгоритми
- 17 урок Як пов’язані між собою план, інструкція та команди?
- 18 урок Якими бувають алгоритми?
- 19 урок Як знайти та виправити помилки в алгоритмах?
- 20 урок Як змінювати вигляд об’єктів у середовищі Скретч?
- 21 урок Як створити алгоритм малювання в середовищі Скретч?
- 22 урок Як скласти алгоритм руху в середовищі Скретч?
- 23 урок Як упорядковувати об’єкти?
- 24 урок Як скласти алгоритм зі звуком у середовищі Скретч?
- 25 урок Що таке висловлювання?
- 26 урок Якими бувають висловлювання?
-
Розділ 4. Презентації
- 27 урок У яких програмах працюють з комп’ютерною презентацією?
- 28 урок Як редагують презентацію?
- 29 урок Як додати об’єкти у презентацію?
- 30 урок Як додати до презентації фон і схему?
- 31 урок Що таке інформаційна модель?
- 32 урок Побудова інформаційної моделі
- 33 урок Як спланувати презентацію?
- 34 урок Як спланувати презентацію?
- 35 урок Урок узагальнення вмінь і знань.
22 урок Як скласти алгоритм руху в середовищі Скретч?
Як скласти алгоритм руху в середовищі Скретч? §23 ст 110
При складанні алгоритмів руху використовують команди групи Рух.
При виконанні алгоритмів руху спрайт може наблизитись до межі сцени. Для того щоб його повернути назад і за потреби продовжити рух, використовують команду Якщо на межі, відбити:
Для того щоб спрайт обертався певним чином, або не обертався, обирають стиль обертання командою Стиль обертання:
Посилання на онлайн середовище Скретч
Завдання “Папуга”
Складіть алгоритм, у якому папуга летить, махаючи крилами:
Для цього треба видалити виконавця кота:
Додати виконавця папугу з бібліотеки зображень Тварини:
Складіть алгоритм, використовуючи подані нижче команди.
Наступна
23 урок Як упорядковувати об’єкти?