-
Розділ 1. Інформація
- 1 урок Яке значення має інформація для мене?
- 2 урок Від чого залежить спосіб подання повідомлень?
- 3 урок Як зберігати свої повідомлення?
- 4 урок Як люди винайшли комп’ютер?
- 5 урок Які пристрої комп’ютера використовують для роботи з інформацією? .
- 6 урок Як я можу структурувати інформацію на комп’ютері?
- 7 урок Що я знаю про інтернет?
- 8 урок Для чого використовують браузер?
- 9 урок Як знайти достовірну інформацію в інтернеті?
-
Розділ 2. Тексти
- 10 урок Як працювати з електронним текстовим документом?
- 11 урок Де можна отримати електронні тексти?
- 12 урок За допомогою яких програм можна працювати з електронними текстами?
- 13 урок Як створюють і редагують електронний текст?
- 14 урок Які дії виконують із фрагментами тексту?
- 15 урок Як можна змінювати значення властивостей об’єктів тексту?
- 16 урок Як додавати зображення в текстовий документ?
-
Розділ 3. Алгоритми
- 17 урок Як пов’язані між собою план, інструкція та команди?
- 18 урок Якими бувають алгоритми?
- 19 урок Як знайти та виправити помилки в алгоритмах?
- 20 урок Як змінювати вигляд об’єктів у середовищі Скретч?
- 21 урок Як створити алгоритм малювання в середовищі Скретч?
- 22 урок Як скласти алгоритм руху в середовищі Скретч?
- 23 урок Як упорядковувати об’єкти?
- 24 урок Як скласти алгоритм зі звуком у середовищі Скретч?
- 25 урок Що таке висловлювання?
- 26 урок Якими бувають висловлювання?
-
Розділ 4. Презентації
- 27 урок У яких програмах працюють з комп’ютерною презентацією?
- 28 урок Як редагують презентацію?
- 29 урок Як додати об’єкти у презентацію?
- 30 урок Як додати до презентації фон і схему?
- 31 урок Що таке інформаційна модель?
- 32 урок Побудова інформаційної моделі
- 33 урок Як спланувати презентацію?
- 34 урок Як спланувати презентацію?
- 35 урок Урок узагальнення вмінь і знань.
21 урок Як створити алгоритм малювання в середовищі Скретч?
Як створити алгоритм малювання в середовищі Скретч? §22 ст 106
У новому Scratch категорія блоків управління олівцем захована в розширеннях. Для того щоб її додати, необхідно натиснути кнопку додавання розширення
та вибрати розширення ОЛІВЕЦЬ.
Тепер можна малювати різні геометричні фігури (квадрат, трикутник, коло та інші) за допомогою блоків олівця та пересування спрайта.
У середовищі Скретч малюють, використовуючи команди малювання:
Властивості інструментів малювання можна змінювати:
Посилання на онлайн середовище Скретч
Завдання “Малюнок”
Використовуючи подані нижче команди, складіть алгоритм, за яким виконавець створює малюнок.