Інформатика 3 клас НУШ (за підручником Морзе, Барна)

19 урок Як знайти та виправити помилки в алгоритмах?

Як знайти та виправити помилки в алгоритмах? §20 ст 96

Існують середовища складання алгоритмів, у яких алгоритм можна створювати самостійно для дібраних виконавців. Розглянемо середовище складання алгоритмів Скретч.

У цьому середовищі виконавцем алгоритму за замовченням є Рудий кіт. Для нього існує своя система команд. З кожною командою пов’язана певна подія, яка відтворюється на сцені.

Виконавців алгоритму в середовищі Скретч ще називають спрайтами.

Вікно програми Скретч:

      Перша, ліва частина вікна називається “Область команди”. Усі блоки-команди поділено на вісім категорій: Рух, Керувати, Вигляд, Датчики, Звук, Оператори, Олівець, Змінні.
      У середній, другій частині вікна із блоків-команд складають сценарії, добирають образи для героїв проектів і озвучують їх.
       У третій, правій частині вікна міститься велике вікно з білим фоном із зображенням рудого кота в середині. Це сцена, і саме тут відбуватимуться всі запрограмовані вами події.

Якщо алгоритм складено неправильно, то на екрані з’явиться повідомлення про помилку або жодна дія не відбуватиметься. Необхідно знайти й виправити помилку, після чого знову виконати алгоритм.

Для перевірки правильності алгоритму використовують покрокове його виконання. У такому разі
команди алгоритму виконуватимуться одна за одною. Результат виконання кожної команди буде
відтворюватись на екрані.

Посилання на онлайн середовище Скретч

Якщо необхідно, оберіть іншу мову:

Перегляньте навчальні відео – увімкніть перегляд та розгорніть вікно на весь екран:

1 Коментар

Залишити коментар